نسل جدید چانگان Uni-V با ظاهر جدید و پیشرفت‌های فنی به بازار می‌آید

چانگان Uni-V یک سدان لیفت‌بک محبوب در بازار چین و سایر بازارهای صادراتی چانگان است. نسخه جدید این خودرو با طراحی متفاوت و چند پیشرفت کوچک به‌زودی وارد بازار خواهد شد. چانگان اعتقاد دارد که این نسخه، نسل سوم چانگان Uni-V محسوب می‌شود اما در واقع حاصل یک فیس‌لیفت روی نسل دوم است که از سال ۲۰۲۱ تاکنون در بازار حضور دارد.

نسل جدید چانگان Uni-V با ظاهر جدید و پیشرفت‌های فنی به بازار می‌آید

برای چانگان Uni-V جدید، سپرهایی با طراحی متفاوت و جلوپنجره بدون قاب در نظر گرفته شده است. جلوپنجره اصلی حالا به بخش پایینی سپر منتقل شده است. چراغ‌های جلو همانند گذشته هستند اما لامپ‌های LED جدید درون آن‌ها جاسازی شده‌اند. همچنین دستگیره‌های درب خودرو از نوع جمع‌شونده توکار (قرار گرفته داخل بدنه) تغییر یافته‌اند. تمامی این تغییرات به بهبود ظاهر خودرو و همچنین حفظ آیرودینامیک آن کمک می‌کند.

برای نسل جدید چانگان Uni-V، نسخه اسپرت نیز در نظر گرفته شده است. در این نسخه کیت بدنه، لوله‌های اگزوز دوقلو و اسپویلر جمع‌شونده برای بهبود عملکرد و زیبایی را خواهید دید.

نسل جدید چانگان Uni-V با ظاهر جدید و پیشرفت‌های فنی به بازار می‌آید

کابین Uni-V از نو طراحی شده است. پنل جلویی کاملاً جدید است. همچنین پنل‌های درب، کنسول مرکزی و اهرم تعویض دنده جدیدی را در این خودرو می‌بینیم. صفحه نمایش‌ سیستم سرگرمی و کلاستر به‌‌صورت جداگانه از یکدیگر طراحی شده‌اند. کلاستر به راننده نزدیک‌تر شده است و تبلت مرکزی سیستم چندرسانه‌ای نیز ابعاد بزرگ‌تری دارد.

مشخصات فنی چانگان Uni-V جدید

چانگان Uni-V جدید با دو موتور چهارسیلندر توربوشارژر بنزینی عرضه می‌شود که هر دو به تازگی ارتقا یافته‌اند. این موتورها اکنون دارای سیستم تزریق مستقیم سوخت جدید با فشار ۵۰۰ بار هستند.

تیپ پایه Uni-V به موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه در گذشته ۱۸۸ اسب‌بخار قدرت آزاد می‌کرد اما راندمان آن اکنون به ۱۹۲ اسب‌بخار افزایش یافته است. در تیپ‌های بالاتر، موتور دو لیتری توربوشارژر را می‌بینیم که در گذشته ۲۳۳ اسب‌بخار قدرت آزاد می‌کرد اما اکنون راندمان آن به ۲۴۵ اسب‌بخار افزایش یافته است.

نسل جدید چانگان Uni-V با ظاهر جدید و پیشرفت‌های فنی به بازار می‌آید

مدل‌های مجهز به موتور ۱.۵ لیتری، با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه عرضه می‌شوند. مدل‌هایی که موتور دولیتری توربوشارژر دارند نیز با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به دست مشتریان می‌رسند. هر دو نسخه دیفرانسیل جلو هستند. نمایش رسمی این خودرو به‌زودی در چین انجام خواهد شد.

کانال تلگرام تک جدید را دنبال کنید

همچنین چک کنید

رقابت غول‌ها: مقایسه فورد F-150 مدل ۲۰۲۵ و رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۲۵ - دیجینوی

مقایسه و رقابت فورد F-150 و رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۲۵

خودروسازان عاشق معرفی نسخه‌های جدیدی از پیکاپ‌های خود با نام‌های پر زرق و برق و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *