منصوری در یکی از جدیدترین پروژههای تیونینگ خود، به سراغ لامبورگینی اونتادور اولتیما رودستر رفته است. این مدل که مدتی است از خط تولید خارج شده است، اکنون فرصتی مجدد برای حیات دارد. این پروژه با نام نسخه دمشق (Damask Edition) شناخته میشود و ممکن است توسط یک علاقهمند به لامبورگینی و ساکن سوریه سفارش داده شده باشد.
لامبورگینی اونتادور منصوری ظاهری شبیه به مدل جدیدتر هوراکان استراتو (Sterrato) دارد. این شباهت بهخصوص در دماغه خودرو قابل تشخیص است. اونتادور منصوری دارای یک جداکننده ضخیمتر، گلگیرهای جلو مجهز به دریچه هوا و یک کاپوت جدید است. رکابهای جانبی طرح تازهای دارند و تزئینات جدیدی برای دریچههای هوا قسمت عقب نیز در نظر گرفته شده است.
در قسمت عقب لامبورگینی اونتادور اولتیما رودستر، یک بال بزرگ و دیفیوزر جدیدی را نیز میبینیم که توسط منصوری به این خودرو اضافه شدهاند. گلگیرهای عقب نیز کشیدهتر شدهاند. لولههای اگزوز جدید و رینگهای جدید نیز از دیگر تغییرات ظاهری اونتادور منصوری به حساب میآیند.
دیگر تغییرات لامبورگینی اونتادور منصوری
کالیپرهای ترمز اونتادور اولتیما رودستر پس از تیونینگ منصوری به رنگ زرد تیره درآمدهاند و ممکن است از جنس برنز ساخته شده باشند. علاوهبراین، به نظر میرسد اونتادور منصوری دچار کاهش ارتفاع شده است و اکنون به زمین نزدیکتر است. بنابراین برخی اصلاحات نیز روی شاسی خودرو اعمال شدهاند. درون کابین اونتادور اولتیما رودستر نیز رد پای منصوری را میتوان دید. این خودرو به روکش چرم آلکانترا، تزئینات فیبرکربنی و پلاکهای مخصوص منصوری مجهز است.
نسخه استاندارد لامبورگینی اونتادور اولتیما رودستر، شتاب صفرتاصد ۲.۹ ثانیه داشت. بااینحال منصوری ادعا میکند که شتاب صفرتاصد نسخه تیون شده ۲.۸ ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو پس از تیونینگ بدون تغییر باقی مانده و همچنان ۳۵۵ کیلومتربرساعت است. حداکثر راندمان لامبورگینی اونتادور اولتیما رودستر بدون تیونینگ، ۷۶۹ اسببخار قدرت و ۷۲۰ نیوتنمتر گشتاور بود. هنوز مشخص نیست نسخه منصوری چه راندمانی را ارائه میدهد و آیا بخش فنی این خودرو نیز دستکاری شده است یا خیر.