سوناتا ۲۰۲۶ ارزان‌تر و اسپرت‌تر شد


سدان‌های خانوادگی تا حد زیادی محبوبیت خود را از دست داده‌اند، اما هیوندای سوناتا هیبریدی همچنان در برابر هجوم شاسی‌بلندها مقاومت می‌کند. سوناتا ۲۰۲۶ به لطف معرفی تیپ‌های جدید اسپرت و هیبرید، نوید یک موفقیت دیگر را برای برند کره‌ای می‌دهد.

سوناتا SEL اسپرت با قیمت ۲۹,۰۰۰ دلار، جایگزین SEL با قیمت ۲۸,۰۰۰ دلار و SEL کانوینینس با قیمت ۳۱,۰۵۰ دلار می‌شود.

با اینکه SEL اسپرت جدید گران‌تر از SEL قدیمی است، اما امکانات متعددی از SEL کانوینینس را در خود جای داده است که شامل فرمان با روکش چرمی، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند و چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی می‌شود.

این مدل همچنین دارای چراغ‌های LED، آینه‌های جانبی گرم‌شونده، شیشه‌های جانبی چندلایه، صندلی‌های جلو دارای گرم‌کن، صندلی راننده برقی هشت‌جهته، سیستم کنترل تهویه دوکاناله خودکار، شیفترهای پدالی، پنل ابزار ۴.۲ اینچی و سیستم چندرسانه‌ای ۱۲.۳ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی است.

سوناتا ۲۰۲۶ ارزان‌تر و اسپرت‌تر شد

تیپ اسپرت به سیستم‌های کمک‌راننده مختلفی ازجمله کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و حرکت، هشدار برخورد در نقاط کور، جلوگیری از برخورد در جلو با تشخیص عابر پیاده، دستیار نور بالا، حفظ خودرو در بین خطوط، هشدار خروج ایمن و دستیار جلوگیری از برخورد در عقب مجهز شده است.

سوناتا ۲۰۲۶ ارزان‌تر و اسپرت‌تر شد

سوناتا اسپرت به موتور آشنای ۲.۵ لیتری چهارسیلندر با قدرت ۱۹۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن متر مجهز است. این مدل دارای گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است و می‌توان آن را با سیستم دیفرانسیل جلو یا تمام‌چرخ محرک سفارش داد.

سوناتا ۲۰۲۶ ارزان‌تر و اسپرت‌تر شد

سوناتا هیبریدی همچنان در تیپ پایه عرضه می‌شود

درحالی‌که خط تولید تیپ‌های بنزینی ساده‌تر شده است، سوناتا هیبرید در تیپ پایین‌رده جدید بلو عرضه می‌شود. این مدل با قیمت ۲۹,۰۵۰ دلار به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از مدل پایه سال گذشته با قیمت ۳۱,۲۵۰ دلار است.

بلو در اصل یک سوناتا SE با پیشرانه هیبریدی و همچنین چند آپشن اضافی ازجمله شیفترهای پدالی و سیستم کنترل تهویه دوکاناله خودکار است. البته مهم‌ترین بخش آن موتور ۲ لیتری چهارسیلندر هیبریدی است که خروجی کلی ۱۹۲ اسب بخار تولید می‌کند.

مصرف سوخت سوناتا بلو در شهر ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، در بزرگراه ۴.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و به‌صورت ترکیبی ۴.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

علاوه‌بر این دو تیپ جدید، SEL هیبرید به سانروف پانوراما مجهز شده است. قیمت تیپ پایه SE هم با افزایش ۴۰۰ دلاری به ۲۷,۳۰۰ دلار رسیده است.




منبع :


دیجیاتو



کانال تلگرام تک جدید را دنبال کنید

همچنین چک کنید

حمله ژاپنی‌ها به بازار چین با نیسان N6

فرارو-نیسان آماده ورود به دنیای خودروهای پلاگین هیبریدی چین است. N6، اولین سدان پلاگین هیبریدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *