در روز ۲۹ آبان ۱۴۰۴ و در پی اجرای کمپین «رایگان میرسونمش»، اُکالا موفق شد ۲۴۶ هزار و ۱۰۲ سفارش را در ۲۴۸ شهر کشور پردازش کند. عملکردی که به گفته اُکالا، رکورد مهم و استاندارد تازهای در صنعت خرید آنلاین سوپرمارکتی است.
پردازش ۱۰ سفارش در ثانیه در ۲۴۸ شهر ایران
«رضا عباسی»، معاون بازاریابی اُکالا اعلام کرد: «اُکالا در روز ۲۹ آبان ۱۴۰۴ و در جریان کمپین سراسری «رایگان میرسونمش» با ثبت ۲۴۶ هزار و ۱۰۲ سفارش به ۱۴۰ میلیارد تومان فروش روزانه رسید؛ رکوردی تازه و قابلتوجه در صنعت خرید آنلاین سوپرمارکتی که در گستره ۲۴۸ شهر از ۳۱ استان ایران رقم خورد. اُکالا در ساعات اوج فروش این روز با پردازش ۱۰ سفارش در ثانیه و رشد ترافیک ۷۳ درصدی نسبت به روزهای عادی بار دیگر رکورد روزانه بازار را جابهجا کرد؛ تکرار این رکوردها بههمراه رشد شاخصهای عملیاتی نشاندهنده اهمیت و تثبیت جایگاه این پلتفرم در تجارت الکترونیک ایران است.»

مشارکت و همراهی بیش از ۱۲۰ برند FMCG
در این کمپین، بیش از ۱۲۰ برند مطرح FMCG مشارکت فعال داشتند و در مجموع ۲۳۱۵ قلم کالا از تمام گروههای محصولی با تخفیفهای ویژه در اختیار کاربران قرار گرفت. گروههای کالایی لبنیات، تنقلات، نوشیدنی، خواربار و نظافت منزل بهترتیب بیشترین سهم فروش را در این روز به خود اختصاص دادند. مزیت «ارسال رایگان بدون قید و شرط» و حفظ کیفیت سرویسدهی و پشتیبانی اُکالا، از عوامل اصلی استقبال گسترده کاربران از اُکالا در این روز بودند.

پیچیدگی عملیات و تحویل موفق بیش از ۹۷ درصد سفارشها
پیچیدگی اصلی صنعت خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی، در مقایسه با بسیاری از شاخههای دیگر تجارت الکترونیک، مسئله ارسال سریع و پیچیدگی عملیاتی آن است. بنا به اعلام اُکالا، حفظ کیفیت سرویسدهی و تحویل موفق بیش از ۹۷ درصد سفارشها در این روز، نتیجه همکاری و همافزایی مجموعهای از تیمها و ذینفعان بود و اُکالا در این روز با ۱۰۰ درصد پایداری در زیرساخت، توان لجستیکی بالا با همکاری ۱۲ هزار سفیر از ناوگان الوپیک، هماهنگی با بیش از ۳۲۵۰ سوپرمارکت و فروشگاه زنجیرهای در ۳۱ استان، توانست سطح تازهای از استانداردهای بازار آنلاین کالاهای تندمصرف ایران را تعریف کند.
تک جدید دریچهای به دنیای بزرگ فناوری
